Heti foglalkozások 8.

Tematikus foglalkozások/ Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

Pályák világa:

  • Korai elképzelések, vágyak
  • Mit láttam a családban/környezetben, ki mit dolgozik?
  • Hol tartok most: Milyen tevékenységeket végzek szívesen?
  • Foglalkozások, amelyekben a fenti tevékenységek szerepelnek
  • Fejlődési lehetőségek – merre megyek, hová érkezem?

Alkalmazott módszerek:

  • tesztek kitöltése, elemzése, ( konfliktuskezelés, kommunikáció, foglalkozás, érdeklődés, stb.)
  • egyéni és csoportos gyűjtőmunka
  • ügyességi feladatok (készségek, képességek megismeréséhez)
  • gyakorlatorientált készségfejlesztés, ismeretszerzés (a résztvevők aktív közreműködésre és meglévő tapasztalataira építve)
  • csoportműködés, közvetített minták,
  • kapcsolatteremtés, kapcsolatépítés

Várható eredmények, hatások:

  • A csoporttagok által megfogalmazott egyéni tervek illeszkednek az egyén képességeihez, érdeklődéséhez, lehetőségeihez, megfogalmazódik benne az elérendő cél, és a célhoz vezető

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

Március hónapban a foglalkozásokon a célbaérős – elfoglalós játékokkal ismerkedtek meg a gyerekek melyek az alábbiak:

  • Seth
  • Vilbergen-Lahti

A képességek kibontakoztatásának egyik útja a tantárgyi előrehaladás segítése, és ezen keresztül az önbizalom növelése. A célunk annak tudatosítása, hogy a teljesítmény kitartó munkával növelhető és tartóssá tehető. Ennek egyik eszköze a különféle versenyeken való megmérettetés.

A sikert sok tényező befolyásolhatja, többek között a tanár-diák jó kapcsolata, együttműködése. Biztosítanunk kell a sikerhez vezető helyzet megteremtését, lehetőséget adva a gyerekek képességeinek kibontakoztatására. Az iskolai siker és a magatartás nem választhatóak el élesen egymástól, hiszen a tanulási siker, az önbizalom megkönnyítheti a beilleszkedést a közösségbe.

 

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

Március hónapban a foglalkozásokon a célbaérős – elfoglalós játékokkal ismerkedtek meg a gyerekek melyek az alábbiak:

  • Vilbergen-Lahti

A képességek kibontakoztatásának egyik útja a tantárgyi előrehaladás segítése, és ezen keresztül az önbizalom növelése. A célunk annak tudatosítása, hogy a teljesítmény kitartó munkával növelhető és tartóssá tehető. Ennek egyik eszköze a különféle versenyeken való megmérettetés.

Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke

A márciusi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az Európai Uniós ismeretek témakörben.

  1. Zászlós memória játék/ ismerd fel színezd ki!

Német nyelvi foglakozás/Illésné Sipeki Margit

A március havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.

  1. Zászlók színek /memória játék segítségével

Munkamódszerek: párban és csoportban is dolgoznak a gyerekek, német nyelvű térképeket használnak a foglalkozásokon. Cél hogy megismerjék az Európai kultúrát, más népek nemzetek szokásait.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.