Heti foglalkozások 60.

Tematikus foglalkozások  – “A” komponens

Ki vagyok én!?
Az óra cél- és feladatrendszere: Testtudatosítás, Mozgásos önkifejezés fejlesztése, A testkép és a környezet összhangja, Önelfogadás
Az óra didaktikai feladatai: Testi önismeret fejlesztő gyakorlatok. Szerepjáték, Szituációs játék,
Felhasznált források: Amerikából jöttünk …. játék

Tematikus foglalkozások  – “B” komponens

Az EU 28 tagállama és azok fővárosainak megismerése
Térképen, vaktérképen való elhelyezkedése

Tantárgyi fejlesztés – Táblajáték foglalkozás

41. óra
SZÓKRA-TESZ
A játékosok egymással (3-6-an körben) szemben ülve, úgy helyezkednek el, hogy a 6×6-os négyzetrácsos játék mezejüket a versenytársaik ne láthassák.
Sorban, felváltva jogosultak egy-egy tetszőleges betűt mondani. Az elhangzott betűt mindegyik játékos a neki tetsző helyre írja be táblájára, arra törekedve, hogy azokból minél hosszabb értelmes szavakat alkosson vízszintesen és függőlegesen. Fontos szabály: új betű csak akkor hangozhat el, ha a korábbiakat már mindegyik játékos felvezette a táblájára. Ha betelt a 36 mező, akkor következik a pontozás: mind vízszintesen, mind függőlegesen össze kell számolni az értelmesre sikeredett szavak pontértékeinek összegét. Egy-egy szó pontértéke, a szót alkotó betűk számának négyzete

Német nyelvi foglalkozás

A lakás/ Die Wohnung

Angol nyelvi foglalkozás

Fordítási gyakorlatok

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.