Tematikus foglalkozások – “A” komponens
Ki vagyok én!?
Az óra cél- és feladatrendszere: Testtudatosítás, Mozgásos önkifejezés fejlesztése, A testkép és a környezet összhangja, Önelfogadás
Az óra didaktikai feladatai: Testi önismeret fejlesztő gyakorlatok. Szerepjáték, Szituációs játék,
Felhasznált források: Amerikából jöttünk …. játék
Tematikus foglalkozások – “B” komponens
Az EU 28 tagállama és azok fővárosainak megismerése
Térképen, vaktérképen való elhelyezkedése
Tantárgyi fejlesztés – Táblajáték foglalkozás
41. óra
SZÓKRA-TESZ
A játékosok egymással (3-6-an körben) szemben ülve, úgy helyezkednek el, hogy a 6×6-os négyzetrácsos játék mezejüket a versenytársaik ne láthassák.
Sorban, felváltva jogosultak egy-egy tetszőleges betűt mondani. Az elhangzott betűt mindegyik játékos a neki tetsző helyre írja be táblájára, arra törekedve, hogy azokból minél hosszabb értelmes szavakat alkosson vízszintesen és függőlegesen. Fontos szabály: új betű csak akkor hangozhat el, ha a korábbiakat már mindegyik játékos felvezette a táblájára. Ha betelt a 36 mező, akkor következik a pontozás: mind vízszintesen, mind függőlegesen össze kell számolni az értelmesre sikeredett szavak pontértékeinek összegét. Egy-egy szó pontértéke, a szót alkotó betűk számának négyzete
Német nyelvi foglalkozás
A lakás/ Die Wohnung
Angol nyelvi foglalkozás
Fordítási gyakorlatok