Heti foglalkozások 47.

Tematikus foglalkozás

28. – 29. óra: Fedezzük fel Európát

https://europa.eu/kids-corner/explore_hu.html online játék a csoport tagjaival

Tematikus foglalkozás

28.– 29. óra: Az óra témája: Ki vagyok én?

Az óra cél- és feladatrendszere: Pozitív magatartási és viselkedési szokások kialakítása, Együttműködés fejlesztése, Értékrend megismerése és formálása, Döntésképesség fejlesztése

Az óra didaktikai feladatai: 1. a figyelem felkeltése, 2. a tanuló informálása a célról, 3. előismeretek felidézése, 4. az új ismeretek nyújtása, 5. a tények, jelenségek sokoldalú elemzése, 6. fogalomalkotás, következtetés absztrakciók, 7. rendszerezés és rögzítés, 8. alkalmazás

Felhasznált források: Ki vagyok én? szituációs játékok

Tantárgyi fejlesztés – Táblajáték foglalkozások

28.– 29. órákon

AKIBA (v. Kubato, v. Kuba)

A partit az nyeri, akinek több semleges (az ábrán piros) golyót sikerül letolni a tábláról, mint versenytársának. Kezdőállást lásd az ábrán. Lépéskor mindig, összefüggően érintkező golyósorok mozognak el egy pozíciónyival, függetlenül attól, hogy hány darab golyóból állnak. (Ennek határesete, hogy egy saját golyó is elmozdulhat, de csak akkor, ha egyedül, vagy egy sor szélén áll és mellette üres mező van.)

lépés-szabályok:

  1. Az adott golyósor szélén álló bábu színe dönti el, melyik játékos mozgathatja.
  2. Nem tolható úgy sor, hogy a tolással saját bábu essen le a tábláról. (Az ellenfél bábuja letolható.)
  3. Nem tolható el (vissza) olyan sor, amit a megelőző lépésben (a sor másik oldalán álló golyója jogán) az ellenfél mozgatott.

Német nyelvi foglalkozás

Fragen und Antworten – Kérdések és válaszok

Angol nyelvi foglalkozások:

Szöveg kiegészítése, igeidők gyakorlása

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.