Heti foglalkozások 34.

Tematikus foglalkozások – A komponens

Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

16.foglalkozás

Az óra témája: Pályaismeret Az óra cél- és feladatrendszere:

  • Hatékony, önálló tanulás
  • Kommunikációs készség fejlesztése
  • Digitális kompetencia fejlesztése
  • Önismeret

Az óra didaktikai feladatai: Tájékozódás a pályaválasztás, pályaismeret dokumentumaiban, ismeretforrásaiban

Felhasznált források: Pályaismeret /Pályaérettség- teszt kitöltése.

Tematikus EU-s foglalkozások – B komponens

Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

Az EU-s intézményekkel (Európa Parlament, Európa Tanács, Európai Bizottság) ismerkedtek a tanulók.

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

Január hónapban a Lahti 5×2, Vilbergen 4×3 játékokkal ismerkedtek a gyerekek.

Az induláskor üres táblára váltakozva, egyenként rakják le 4 – 4 db bábujukat a játékosok.

Ezt követően, felváltva lépnek egy tetszőlegesen választott bábujukkal, bármelyik szomszédos mezőre (átlósan is).

Ha valamelyik saját bábuval szomszédos mezőn úgy áll ellenséges bábu, hogy mögötte (vonal-irányban) üres mező van, akkor azt kötelező átugorva leütni és ha az ütés újabb ellenséges bábu(k) átugrásával folytatható, akkor kötelező az(oka)t is leütni.

A verseny célja “vagy-vagy”, azaz alternatív: vagy az összes ellent leütni, vagy a saját utolsó bábuval belépni a nyerőpontra.

Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit

Schulsachen (Iskolai felszerelések)

Angol nyelvi foglalkozások/Bendéné Erdei Emőke

A tél szépségei (évszakok, időjárás jellemzés)

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.