Tematikus foglalkozások – A komponens
Dr. Pulinkáné Balázs Mariann
16.foglalkozás
Az óra témája: Pályaismeret Az óra cél- és feladatrendszere:
- Hatékony, önálló tanulás
- Kommunikációs készség fejlesztése
- Digitális kompetencia fejlesztése
- Önismeret
Az óra didaktikai feladatai: Tájékozódás a pályaválasztás, pályaismeret dokumentumaiban, ismeretforrásaiban
Felhasznált források: Pályaismeret /Pályaérettség- teszt kitöltése.
Tematikus EU-s foglalkozások – B komponens
Dr. Pulinkáné Balázs Mariann
Az EU-s intézményekkel (Európa Parlament, Európa Tanács, Európai Bizottság) ismerkedtek a tanulók.
Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit
Január hónapban a Lahti 5×2, Vilbergen 4×3 játékokkal ismerkedtek a gyerekek.
Az induláskor üres táblára váltakozva, egyenként rakják le 4 – 4 db bábujukat a játékosok.
Ezt követően, felváltva lépnek egy tetszőlegesen választott bábujukkal, bármelyik szomszédos mezőre (átlósan is).
Ha valamelyik saját bábuval szomszédos mezőn úgy áll ellenséges bábu, hogy mögötte (vonal-irányban) üres mező van, akkor azt kötelező átugorva leütni és ha az ütés újabb ellenséges bábu(k) átugrásával folytatható, akkor kötelező az(oka)t is leütni.
A verseny célja “vagy-vagy”, azaz alternatív: vagy az összes ellent leütni, vagy a saját utolsó bábuval belépni a nyerőpontra.
Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit
Schulsachen (Iskolai felszerelések)
Angol nyelvi foglalkozások/Bendéné Erdei Emőke
A tél szépségei (évszakok, időjárás jellemzés)