Heti foglalkozások 28.

Tematikus foglalkozások – A komponens

Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

A 9. – 10 óra témája: Ki vagyok én?

Az óra cél- és feladatrendszere:

  • Pozitív magatartási és viselkedési szokások kialakítása,
  • Együttműködés fejlesztése,
  • Értékrend megismerése és formálása,
  • Döntésképesség fejlesztése

Felhasznált források: Ki vagyok én? .. .Ki mit csinál? szituációs játékok Fejlesztés: A játék célja az adott szakma bővebb/részletesebb megismerése, emellett segíti a jó hangulat és az együvé tartozás érzésének kialakulását is.

Tanári gyakorlat: a játék komolyabb csoportvezetői tapasztalatokat nem igényel

Idői keretek. 20-25 perc

Eszközigény: papír, ceruza

Játék: a lányok az ismereteik alapján gyűjtsenek össze 5-8 gondolatot, hogy mit csinál az a valaki, aki…

Létszámtól függően 2-3 fős csoportban lehet játszani.

Tematikus foglalkozás – B komponens

27-28. foglakozáson: Az EU jelképeivel ismerkedtünk meg: Az Uniónak több jelképe is van, amelyek közül a legismertebb a kék mezőben kört alkotó tizenkét sárga színű csillag. Az EU-s honlapon az uniós zászlóról és további jelképekről (az európai himnuszról és jelmondatról) tájékozódhatnak a tanulók:

  • Az európai zászló, melyet ki is színeztünk.
  • Az európai himnusz, melyet többször meghallgattunk.
  • Európa-nap
  • Az EU jelmondata

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

A 2018. novemberi foglalkozásokon a MALOM valamint a DÁMA játékokat tanultuk és gyakoroltuk a foglalkozások során

Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke

A novemberi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az alábbi témakörökben:

Téli ünnepkör

Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit

Az november havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.

Landeskunde – Országismeret

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.