Heti foglalkozások 26.

Tematikus foglalkozások – A komponens

Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

8. foglalkozás: Mit csinálnék, mit szeretnék…

A beszélgetés célja: minden diák a bemeneti kérdőív kitöltésével és annak értékelésével mennyire ért egyet, mennyire van tisztában erősségeivel, gyengeségeivel, hiányosságaival, fejlesztendő készség- és képességterületeivel. Ennek alapján tud-e reális szakmát, ehhez szükséges iskolatípust választani.

Javasolt alkalmazási módszerek:

  • kötetlen beszélgetés oldott légkörben ( körbeülve, esetleg nem tanteremben, akár földre tett szivacspámákon,stb.);
  • javaslattétel ismerős társainak hol, mivel próbálkozhat, miben kellene változtatnia, mi az, amit példaként állíthat a többiek elé saját gyakorlatából, tapasztalataiból, ismereteiből;

linkek ajánlása szakmákkal, önfejlesztő oldalakkal, tájékozódás ismeretlen, vagy új ( a fejlődő környezettel együtt kialakuló) szakmák területén;

Tematikus foglalkozás – B komponens

26. foglalkozás: Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia és Szlovénia földrajzával, gazdasági életével ismerkedtünk meg.

Táblajáték foglalkozások /Baloghné Berkó Margit

A 2018. októberi foglalkozásokon a DARA valamint a REVERSI játékokat tanultuk és gyakoroltuk a foglalkozások során.

Angol nyelvi foglalkozás / Bendéné Erdei Emőke

Az októberi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az alábbi témakörökben:

Készülődés a Haloween partyra a tanulók nagy lelkesedéssel készülődtek az angolszász ünnepre /zene, tánc, hagyományok, jelképek/

Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit

Az október havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.

Deutschland – Ungarn – Németország -Magyarország Munkamódszerek: párban és csoportban is dolgoznak a gyerekek.

Térképet, atlaszokat is használtunk a foglalkozások során.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.