Tematikus foglalkozások – A komponens
Dr. Pulinkáné Balázs Mariann
A 4. óra témája: Az egyén és a társadalom
Az óra cél- és feladatrendszere: Kommunikációs készség fejlesztése, Empátia Felelősségvállalás, Tolerancia, Szabályalkotás, szabálykövetés, Együttműködés Döntésképesség,
Az óra didaktikai feladatai: Az emberi megnyilvánulások értelmezése és elemzése: Viselkedés társas környezetben
Társmegismerés: együttműködés, bizalom, tolerancia, empátia, segítségnyújtás; konfliktus, féltékenység, közöny, hálátlanság
Értékek, értékrendek, erkölcsi tulajdonságok: szabadság, felelősség, szabály, véleménynyilvánítás, norma, erkölcs, törvény, lelkiismeret.
Tematikus foglalkozás – B komponens
21-22. foglalkozás alkalmával a bevont tanulók:
- Az EU 28 tagállamával és a csatlakozásuk időpontjával ismerkedtünk meg. Valamennyi országot és fővárosát megkerestük a megkerestük a térképen. Az EU nem volt mindig akkora, mint most. Amikor az európai országok gazdasági együttműködése 1951-ben megkezdődött, abban még csak Belgium, Németország, Franciaország, Olaszország, Luxemburg és Hollandia vett részt.
Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit
A 2018. szeptemberi foglalkozásokon az amőba valamint a Mancala- Bantumi játékokat tanultuk és gyakoroltuk a foglalkozások során.
Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke
A szeptemberi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az alábbi témakörökben:
3. – 4 . foglalkozásokon: tantárgyi struktúrák az angol oktatásban
Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit
Az szeptember havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.
Dialogpuzzle – Párbeszéd puzzle Munkamódszerek: párban és csoportban is dolgoznak a gyerekek.