Tematikus foglalkozások – A komponens
Dr. Pulinkáné Balázs Mariann
A 3. óra témája: Ki vagyok én?
Az óra cél- és feladatrendszere: Testtudatosítás, Mozgásos önkifejezés fejlesztése, A testkép és a környezet összhangja, Önelfogadás
Az óra didaktikai feladatai: Testi önismeret fejlesztő gyakorlatok. Szerepjáték, Szituációs játék,
Felhasznált források: Amerikából jöttünk ….
Tematikus foglalkozás – B komponens
21-22. foglalkozás alkalmával a bevont tanulók:
- Az EU 28 tagállamával és a csatlakozásuk időpontjával ismerkedtünk meg. Valamennyi országot és fővárosát megkerestük a megkerestük a térképen. Az EU nem volt mindig akkora, mint most. Amikor az európai országok gazdasági együttműködése 1951-ben megkezdődött, abban még csak Belgium, Németország, Franciaország, Olaszország, Luxemburg és Hollandia vett részt.
Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit
Ezen a foglalkozáson folytattuk az előző órán tanult táblajátékok gyakorlását.
Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke
A szeptemberi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az alábbi témakörökben:
3 – 4 . foglalkozásokon: tantárgyi struktúrák az angol oktatásban
Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit
Az szeptember havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.
Wer bist du? – Ki vagy?