Heti foglalkozások 1.

A tematikus foglalkozások témája: Önismeret mélyítés

  • Képességek és készségek: pozitív tapasztalatok összegyűjtése az iskolai életből és azon kívül

Munkamódszerek a foglalkozásokon

  • önismeretei bemeneti tesztek kitöltése
  • ismeretátadás, vita, irányított beszélgetés
  • tapasztalatcsere
  • tesztek kitöltése, elemzése, (konfliktuskezelés, kommunikáció, foglalkozás, érdeklődés, stb.)
  • csoportmunka

Fejlődött a csoporttagok önismerete, megismerik képességeiket, készségeiket, képet kapnak fő érdeklődési irányukról. Erősödik a motiváltságuk és önbizalmuk.

Angol nyelvi foglalkozások/Bendéné Erdei Emőke

Február hónapban az első foglalkozáson szintfelmérés történt, teszt íratása a bevont gyerekekkel.

Február hónapban a következő témákkal ismerkedtünk meg az angol fejlesztő foglalkozásokon. Fő témakör az Európai Unió ezen belül a foglalkozásokon az alábbi témakörökkel foglalkoztunk.

  • Anglia elhelyezkedése Európában

A témakörök megismerése előtt, a gyerekekkel megismertettem az alapvető földrajzi fogalmakat, történelmi előzményeket magyarul, ill. angolul. Játékos interaktív módon folytak a foglalkozások, a számítástechnika terem eszközeit használtuk (interaktív tábla, laptop, számítógép) a Google Eart program segítségével jutottunk el az Unió országaiba. Memória játék formájában és TOTO-val mélyítettük a fogalmakat és az új szavakat.

Német nyelvi foglalkozások/Illésné Sipeki Margit

Az első alkalommal bemeneti teszt készült a gyerekek körében. Majd megismerkedtek a foglalkozások tematikájával.

Intézményünkben nem folyik német nyelvoktatás tanórai szinte ezért alap szintről indultak a foglalkozások. Nagy volt az érdeklődés az új nyelv iránt a gyerekek körében.

A februári foglalkozásokon a bevont tanulók az alábbi témákat ismerték meg.

  1. Család: név, bemutatkozás, szülők

Tantárgyi fejlesztő foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

A Hejőkeresztúri modellre építve indítottuk a foglalkozásokat, Baloghné Berkó Margit pedagógus vezetésével.

A gyerekek szintfelmérése után indult egy haladó és egy kezdő csoport.

A logikai- és táblajáték-foglalkozások fő célkitűzései között szerepel a gyerekek értelmi képességének, fejlesztése, a szabadidő igényes, tartalmas eltöltése, a társas élet, a szociabilitás erősítése, a rendszeres megmérettetés, versenyzés és a hagyományápolás. 2×15 fős csoportban indult a foglalkozás heti rendszerességgel.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.