Heti foglalkozások 23.

Tematikus foglalkozások – A komponens

Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

A 4. óra témája: Az egyén és a társadalom

Az óra cél- és feladatrendszere: Kommunikációs készség fejlesztése, Empátia Felelősségvállalás, Tolerancia, Szabályalkotás, szabálykövetés, Együttműködés Döntésképesség,

Az óra didaktikai feladatai: Az emberi megnyilvánulások értelmezése és elemzése: Viselkedés társas környezetben

Társmegismerés: együttműködés, bizalom, tolerancia, empátia, segítségnyújtás; konfliktus, féltékenység, közöny, hálátlanság

Értékek, értékrendek, erkölcsi tulajdonságok: szabadság, felelősség, szabály, véleménynyilvánítás, norma, erkölcs, törvény, lelkiismeret.

Tematikus foglalkozás – B komponens

21-22. foglalkozás alkalmával a bevont tanulók:

  • Az EU 28 tagállamával és a csatlakozásuk időpontjával ismerkedtünk meg. Valamennyi országot és fővárosát megkerestük a megkerestük a térképen. Az EU nem volt mindig akkora, mint most. Amikor az európai országok gazdasági együttműködése 1951-ben megkezdődött, abban még csak Belgium, Németország, Franciaország, Olaszország, Luxemburg és Hollandia vett részt.

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

A 2018. szeptemberi foglalkozásokon az amőba valamint a Mancala- Bantumi játékokat tanultuk és gyakoroltuk a foglalkozások során.

Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke

A szeptemberi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az alábbi témakörökben:

3. – 4 . foglalkozásokon: tantárgyi struktúrák az angol oktatásban

Német nyelvi foglalkozás / Illésné Sipeki Margit

Az szeptember havi foglalkozásokon tanulóinkkal az alábbi témákat ismertük a meg a német fejlesztő foglalkozásokon.

Dialogpuzzle – Párbeszéd puzzle Munkamódszerek: párban és csoportban is dolgoznak a gyerekek.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.