Heti foglalkozások 5.

Tematikus foglalkozások/ Dr. Pulinkáné Balázs Mariann

Március hónapban a  pályaorientációs  foglalkozások kapták a főszerepet a foglalkozásokon. Az átfogó célja a pályaválasztással kapcsolatos döntéshez való segítségnyújtás. Az életpálya építésre való felkészítés a sikeres elhelyezkedés érdekében, az aktív életkor bármely szakaszában. A pályaorientációs csoportos foglalkozások célja, hogy a tanulók megszerezzék a szükséges  tájékozottságot ahhoz, hogy a pályájukra vonatkozó aktuális lépéseket tervezni tudják. A foglalkozás végére a résztvevők egyéni tervet készítenek, mely a további lépéseket tünteti fel, a munkaerőpiacra lépés érdekében.

A pályaorientáció célja továbbá a lehető legszélesebb körű információnyújtás, mely a pályák szempontjából fontos saját egyéni jellemzőket, valamint a foglalkozások/pályák és a munkaerőpiac ismeretét foglalja magába.

Pályák világa:

  • Korai elképzelések, vágyak

Alkalmazott módszerek:

  • tesztek kitöltése, elemzése, ( konfliktuskezelés, kommunikáció, foglalkozás, érdeklődés, stb.)

Várható eredmények, hatások:

  • A részt vevők megismerkednek a munkaerő-piac működésével, ennek ismerete befolyásolja pályaválasztásukat.

Táblajáték foglalkozások/Baloghné Berkó Margit

Március hónapban a foglalkozásokon a célba érős – elfoglalós játékokkal ismerkedtek meg a gyerekek melyek az alábbiak:

  • Backgammon (Ostábla)

Angol nyelvi foglalkozás/Bendéné Erdei Emőke

A márciusi csoport foglalkozásokon folytatódott az ismeretátadás az Európai Uniós ismeretek témakörben.

  1. További csatlakozó tagállamok / történelem / országismeret

Német nyelvi foglakozás/Illésné Sipeki Margit

  1. A Föld országai / földrajz alapismeretek, alapfogalmak elsajátítása németül

Munkamódszerek: párban és csoportban is dolgoznak a gyerekek, német nyelvű térképeket használnak a foglalkozásokon. Cél hogy megismerjék az Európai kultúrát, más népek nemzetek szokásait

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.